Wednesday, September 10, 2008

မိုးရာသီ ႏွင့္ က်မ

က်မကို လူေလာကထဲ အေရာက္ပို့ေပးလိုက္တာ မိုးရာသီရဲ့ ရက္တစ္ရက္မွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ထင္တယ္ က်မေမြးေန့နီးရင္ မိုးေတြရြာေတာ့တာဘဲ မိုးနဲ့ ဒြန္တြဲတယ္ဆိုတဲ့သေဘာေပါ့။ ေျပာၾကပါတယ္ ေအးခ်မ္းမဲ့ သေဘာေပါ့တဲ့။

မိုးရာသီရဲ့ အစ ဇြန္လတရက္မွာ က်မဘ၀ထဲကို ပထမဦးဆံုး တံခါးေခါက္၀င္လာတဲ့ ခ်စ္သူကို က်မေတြခဲ့တယ္ မွတ္မိေသးတယ္ အဲ့ဒါေန့က မိုးေတြရြာေနတယ္။ က်မကို ေပ်ာ္စရာေတြ ဖန္းတီးေပးခဲ တဲ့မိုးရာသီေပါ့။

ျမန္မာနိုင္ငံကေန က်မခ်စ္တဲ့သူေတြကို အားလံုးကိုထားခဲ့ျပီး ဟိုအေ၀းၾကီး တေနရာကို ထြက္လာခဲ့ရတဲ့ ေန့ကလဲ မိုးကာလထဲမွာဘဲေလ က်မကို ၀မ္းနည္းမူေတြေပးခဲ့တဲ့ မိုးရက္ေတြပါဘဲ။ ျမန္မာျပည္မွာ က်န္ခဲ့တဲ့ သူေတြကိုလြမ္းရင္နဲ့ဘဲ က်မ အခ်ိန္ကုန္ေနခဲ့တာ။

က်မ ဘ၀ထဲကို ဒုတိယေျမာက္ေရာက္လာတဲ့ အလင္းေရာင္ေလးက ျပီးခဲ့တဲ့ မိုးလကုန္ခါနီး တရက္မွာ Good Bye Baby ဆိုျပီးလက္ျပ ႏွဳတ္ဆက္သြားခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီေန့က အျပင္မွာ မိုးမရြာခဲ့ပါဘူး ဒါေပမဲ့ က်မ ပါးျပင္ေပၚေတာ့ မိုးေတြရြာေနခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ မိုးရာသီက က်မကို ေပ်ာ္စရာ နည္းနည္းေလးေပးျပီး ေၾကကြဲစရာေတြခ်ည္ေပးေနခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မ ဆုေတာင္းပါတယ္ ေနာက္ၾကံဳရမဲ့ မိုးရာသီက ေပ်ာ္ရြင္မွုေတြေပးတဲ့ မိုးရာသီျဖစ္ပါေစလို့.....

No comments: